söndag 17 mars 2013

FAN!!!


Både igår och idag har varit rätt så "normala", alltså som dom brukar.. 
Jag städar osv osv, DP va över igår och tittade på film med mig och Christian och idag har jag, Christian och Tove varit hos Roine och tittat på film, och kanske till och med druckit lite alkohol.. ;) 

Nu sitter jag i alla fall hemma medan Tove sover i sin egen säng eftersom hon vägrade somna hemma hos Roine, Christian å andra sidan är hemma hos Roine och spelar Xbox med mina brorsor. Själv kände jag att det började bli dags att röra sig hemåt..  Haha man skulle kunna säga att åldern har sin verkan på kroppen när det kommer till alkohol och en trött Anneli x) 

Men men nu till lite tråkigheter.. 

Jag har ju verkligen gått ner i vikt de senaste året kan man väll säga! Innan jag blev gravid vägde jag 86 kg, som höggravid vägde jag 95 kg och nu väger jag ca 69, så det är ju ändå 17 kg  mindre än när jag blev gravid och 26 kg mindre än när jag var gravid.. Men när jag tittade mig i spegeln hon brorsan var det ända jag kunde se fett... Jag vet att jag borde vara glad att jag lyckats så pass bra som jag lyckats men det är jag inte.. :( 
Jag tänkte för ett år sedan att "69 det är mitt dröm-mål som jag aldrig kommer uppnå, men skulle jag nu lyckas så skulle jag ju vara smal igen"  HA HA HA så fel jag hade...  -.-'' 
Visst är jag smalare än vad jag var, men inte ens nästan så smal som jag vill vara. Jag önskar verkligen att jag hade pengar så att jag hade råd att gå på gym.. Men vissa har det inte lika bra som andra :'( 
FAN!!! Det är nog allt jag kan säga! :( 
 Jag borde kunna känna den minsta glädje över att jag nått mitt dröm-mål men det gör jag inte! 
Jag borde gå i terapi, det är nått allvarligt fel på mig.... -.-'' 

Jaja, sluttjatat om tråkigheter.. 

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar