tisdag 12 mars 2013

Some days are better than others...


Dagen har varit fett dryg... 
Imorse skulle Christian köra Tove till dagis kl 8 och när jag vaknade kl  8.45 då låg både han och Tove och sov, så det var bara att tvinga honom att kliva upp.. 
Sen när jag dragit mig en stund så kom även jag upp ur sängen, och sen då!? Sen sitter man här på sitt feta arsle och glor som en zombie. Jag var så fruktansvärt rastlös hela jävla dagen kan jag säga, och jag hade verkligen ingen lust att göra något här hemma eftersom allt redan var gjort.. Det fanns ingen disk, tvättmaskinen tar ju bara 5 minuter att starta, och resten av lägenheten var ju redan städad.
Så jag bestämde mig för att spela lite spel över internet med min bror, och tror ni då inte att Roine ringer och bjuder över oss på film och kaffe!? Jo såklart, så vi går ju självklart dit och har det trevligt en stund. 
Sen var det bara att traska hem och göra middag! Och sen skulle Christian till jobbet och nu sitter jag här hemma uttråkad som vanligt.. 
Så nu ska jag spela LOL med Patrik och Roine!! 

Och bara för att klaga lite extra så har jag världens jävla skithuvudvärk!!!! -.-'' 

Some days are better than others...

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar