måndag 11 mars 2013

O.o


Dagen har varit lite sådär kan man väll säga.. 
Jag hade tänkt att jag och Tove skulle gå till öppna förskolan med mamma och Dessan men så blev det inte eftersom jag försov mig en aning. Och lika bra var väll det eftersom jag hade lika ont i örat idag som igår. 
Så vi klev väll upp runt kl 10 och åt lite frukost, sen gick vi över till Roine och kollade på film, eller jag och Roine kollade på film Christian och Tove dom somnade.. ;P 
När Tove vaknat och var lite grinig så gick vi hem så att hon kunde få nått att äta till lunch. Och sen satt vi bara och tog det lugnt här hemma tills det var dags att laga middag. 

Efter middagen åkte Christian som vanligt iväg till jobbet och jag passade på att söva Tove. 
Sen städade och diskade jag lite och efter det hoppade jag in i duschen. 
Och dom senaste 2 timmarna har jag inte gjort ett dugg.. Och det kommer jag nog inte göra heller! 
Jag vet inte riktigt vad det är med mig, men jag känner att jag varken orkar eller vill göra något över huvud taget. Jag funderade lite på om jag skulle baka men bestämde mig för att jag inte orkade, sen funderade jag på om jag skulle se en film men så kände jag att jag verkligen inte hade någon lust med det och då funderade jag på om jag skulle läsa en bok, men kom snabbt fram till att jag inte ville det heller.. 
Så nu sitter jag här och skriver ett blogginlägg, och efter jag skrivit färdigt ska jag nog stirra in i väggen eller gå och sova tror jag.. 


Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar