söndag 20 januari 2013

Helgen, och irritation på högsta nivå!


I helgen har det hänt ganska mycket.. 
Vi har varit på besök hos Toves farmor och faster, där skulle även Tove sova från lördag till söndag eftersom jag och Christian skulle hem till underbara Krisse på fest. Men så blev det icke.. 
Vi hann vara på festen till midnatt men sen kräktes Tove och då åkte vi hem, trisst att vi inte kunde stanna längre men så är det ju att vara förälder! Barnen kommer alltid först, och dessutom är det ganska mysigt att ha Tove sovandes i våran säng. 

Sen idag så har vi varit över en tur hemma hos Krisse och bella för att hämta upp lite saker, och fröknarna bus fick leka massvis. Vi var sen över hos Toves farmor och faster idag igen eftersom vi skulle hämta upp en leksaksspis och våran extrasäng, och så fikade vi lite. 
När vi kom hem så passade jag på att baka lite.. Bakade bröd åt Tove som det är ost och bacon i eftersom hon inte äter annat än mackor just nu, och jag vill ju inte att hon ska vara utan proteiner osv. 
Sen bakade jag även en kladdkaka till oss vuxna som vi kan mumsa på medan Tove sover. '



Och nu ska jag snart kolla upp lite recept på storkok som man kan göra eftersom det är billigare, vi har ju inte så mycket pengar nu efter min mammapenning försvinner så då får man köra på budget. 


Annat än det så är tankarna inte dom bästa just nu.. 
Jag känner verkligen att allt går emot mig, jag orkar inte med folk som ska ha en åsikt om allt/klaga på allt.. Jag gör saker på mitt eget vis så är det och så kommer det alltid att vara! Men jag har liksom ingen ork eller lust att tjafsa emot just nu, jag önskar att alla tankar bara kunde försvinna ut ur mitt huvud! 
Men men, som sagt nu ska jag sysselsätta mig med annat, och fungerar inte det går jag och läser eller sover.. 

Xoxo

1 kommentar:

  1. Alltså fattar inte ni att hon smittar och även ni som får spypartiklar på er? Jag HATAR magsjuka och pga er och andra som inte visar respekt och stannar hemma så får vi också magsjuka.

    SvaraRadera