onsdag 9 januari 2013

Igår, Idag och tankarna..


Gårdagen var faktiskt ganska bra, även om den hade sina dåliga stunder.. 
Och inatt hoppas jag på att jag kommer kunna få sova mer än jag gjort den senaste veckan, Tove har nämligen somnat redan! Annat än det har det nog inte hänt så mycket, eller jo.. 

Igår och idag var jag och Tove på dagiset och det gick jättebra. Hon leker på för fulla muggar och idag somnade hon till och med på vilostunden. Hon har ju lite svårt att sova när det är för mycket som händer precis runtom henne. Men idag gick det bra även om man fick kämpa lite. 
Sen var vi hos underbara Krisse igår också och där händer det alltid grejer :P 
Vi fikade lite, sen kom Emil och Christian åkte iväg till jobbet. Senare kom även Tobbe och Ville eftersom dom skulle köra hem mig och Tove. 

Idag har vi som sagt varit på dagiset, och det går bättre och bättre. Hon verkar trivas riktigt bra, och jag verkligen älskar det där dagiset! Sen blir det ju också lättare att känna sig "road" när man känner en annan förälder som också skolar in sitt barn där. 
När jag kom hem tog jag det lite lugnt medan Christian gjorde sin del av dagens städning. När han åkte kom Roine över och drack lite kaffe med mig. 
Sen efter att han gått hem så passade jag på att städa lite så att det ser vettigt ut i lägenheten. 
Nu sitter jag här och tråkar och tänker, dock försöker jag faktiskt att inte tänka för mycket eftersom det är mina mardrömmar och minnen från allt jag upplevt som hoppar upp i huvudet på mig.. 



Får se om jag kanske bakar något bara för att jag ska kunna komma undan från tankarna en liten stund! 
Önskar verkligen jag kunde komma undan från allt bara för en stund. 




Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar