torsdag 24 januari 2013

Magsjuka, slutat röka och Christians födelsedag.

Veckan har då INTE varit någe vidare bra.. 
I måndags började jag må lite illa men tänkte inte mer på det, sen på natten vaknar jag av att jag måste spy så då hade även jag fått magsjuka.. Normalt har jag aldrig haft problem att äta när jag varit sjuk, men den här gången vet jag inte riktigt vad det är med min kropp för jag har fortfarande inte kunnat äta ordentligt..
Och som om inte det är nog så har mitt blodtryck troligen varit alldeles för högt eftersom det känts som om någon slagit en slägga i huvudet på mig varje gång pulsen slagit och febern har legat på 40.. Dock känner jag mig faktiskt lite bättre idag, visst har jag fortfarande ont i huvudet när pulsen slår och lite illamående men inte mycket mer än det tack och lov.   
Men det fanns ju lite positivt med att vara sjuk i alla fall! Jag har nämligen slutat röka. Eftersom jag var för svag för att orka gå ut när jag var som sjukast så passade jag på att sluta röka, duktig som jag är. 

Igår fyllde Christian år och jag som varit sjuk har ju inte kunnat åka för att köpa något till honom så han trodde inte han skulle få något från mig och Tove, men där hade han fel. Jag smed nämligen lite planer med mina underbara föräldrar på morgonen så dom åkte ock köpte presenten åt mig, och när Christian vaknade stod hans present bredvid honom. Och han fick något han ville ha, men som han inte sagt att han önskade sig.. Nämligen en akustisk gitarr. Jag känner honom allt för väl, så det är ju klart jag vet vad han vill ha. :) 
Lite synd om honom var det ändå, eftersom han inte alls mådde bra på sin födelsedag han heller.. <3 


Och eftersom det har varit alldeles för mycket på sistone så orkar jag inte riktigt skriva om mina tankar.. 
Är i alla fall glad att jag har mina vänner och min familj <3


Xoxo 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar