torsdag 17 januari 2013

Magsjuka.


Veckan har gått fort, och jag har inte riktigt orkat blogga så jag får väll försöka bli bättre på det. 
Det har i alla fall gått bra för Tove på dagis, dock fick hon med sig "magsjuka" hem på besök. Hon verkade inte alls påverkad när dom på dagis sa att det var flera barn som hade fått gå hem pga det, men så inatt vaknade jag av att det lät konstigt från hennes rum så jag sprang dit och då satt hon och spydde. Hon såg helt förtvivlad ut, senaste gången hon spydde var ju när hon bara var några dagar gammal så jag kan förstå att hon inte förstod vad som hände. 
Efter en dusch och lite nya kläder så fick hon sova i min och Christians säng, men rätt vad det var så spydde hon igen, som tur var hade vi plastad frotté där hon låg så det stänkte lite på Christians sida av sängen men vara på täcket och nån kudde så det går ju att tvätta. 
Blev en rensning av sängen en dusch  och sen har hon inte kräkts mer. Och nu verkar hon hur pigg som helst. 
Vist är hon väll hungrig och Christian håller ju på med hennes frukost så snart ska hon äta. 
Mitt lilla riskorn har alltså fått sin första magsjuka. <3<3 



Annars så är det väll sådär med mig, jag menar jag har ju alldeles för mycket tankar osv men det är inget jag orkar skriva om eftersom jag då vet att jag kommer bryta ihop. 

Så nu får det vara nog skrivet för stunden. kanske kommer ett inlägg senare, det får vi se då. 



Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar